بررسی شارژر پاورولوجی P156PD؛ شارژ همزمان ۴ دستگاه با سرعت بالا

در این ویدیو به بررسی شارژر پاورولوجی P156PD می‌پردازیم که حرف زیادی برای گفتن دارد و در کل یک شارژر ساده و معمولی به حساب نمی‌آید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این محصول از طریق کابل به برق وصل می‌شود و چهار پورت خروجی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در بخش پورت‌ها شاهد دو پورت USB-C و دو پورت USB-A هستیم. توان کلی آن به ۱۵۶ وات می‌رسد و همین موضوع از قدرت بالای آن خبر می‌دهد. اگر فقط از یک پورت USB-C استفاده کنید، می‌توانید از حداکثر توان ۱۰۰ وات بهره ببرید.

اگر هم دو پورت USB-C به طور همزمان استفاده شود، توان خروجی از هرکدام از این پورت‌ها به ۶۰ وات می‌رسد. این یعنی در مجموع با توان ۱۲۰ واتی روبرو می‌شویم. دو پورت USB-A هم هرکدام توان ۱۸ وات ارائه می‌دهند. این یعنی اگر فقط یک دستگاه را به پورت USB-C و دو دستگاه دیگر را به دو پورت USB-A وصل کنید، در کل با توان ۱۰۰+۱۸+۱۸ وات روبرو می‌شوید. اگر هم در کل از هر ۴ پورت بهره ببرید، می‌توانید با سرعت ۶۰+۶۰+۱۸+۱۸ وات این دستگاه‌ها را شارژ کنید.

  • بررسی میکروفون کندانسر ریزر Seiren mini؛ کوچک و باکیفیت
بخوانید  اعتراف لیائو: خودم هم می‌دانم بازیکن کاملی نیستم!

این شارژر از فناوری‌های شارژ Power Delivery و نسل سوم Quick Charge هم پشتیبانی می‌کند که این یعنی برای گوشی‌های مبتنی بر این فناوری‌ها، با سرعت شارژ بالایی روبرو می‌شوید. بعد از وصل کردن دستگاه‌های مختلف به این آداپتور، دقیقا همان مقدار برقی که دستگاه نیاز دارد در اختیار آن قرار می‌دهد.

در مورد پاورولوجی هم باید بگوییم که یکی از برندهای مشهور کانادایی به حساب می‌آید که کار خود را با تولید دستگاه‌های مربوط به شارژ آغاز کرده است. این شرکت سپس وارد دیگر بازارها مانند هدفون‌ها هم شده در این زمینه‌ها هم حرف زیادی برای گفتن دارد. شارژر پاورولوجی P156PD به‌خصوص برای محل کار گزینه‌ی بسیار مناسبی است که مثلا می‌تواند برای شارژ لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اگر هم از جمله افرادی هستید که از دستگاه‌های شارژی متعددی استفاده می‌کنید و به دنبال شارژ همزمان آن‌ها هستید، این محصول مثمر ثمر واقع می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  تارتار به دنبال تقویت گل‌گهر؛ مذاکرات با مرادمند و حامدی‌فر ادامه دارد

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *