بررسی هدفون بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 3 Lite؛ پرفروش‌ترین هدفون شیائومی

هدفون بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 3 Lite پرفروش‌ترین هدفون شیائومی در فروشگاه دیجی‌کالا محسوب می‌شود و این یعنی طرفداران زیادی دارند. به طور مشخص حدود ۷۴ درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه کرده‌اند. اما آیا این پرفروش بودن هدفون موردنظر بی‌دلیل و صرفا به خاطر برند است یا اینکه واقعا هدفون باکیفیتی محسوب می‌شود؟ در این ویدیو به بررسی این هدفون می‌پردازیم.

هندزفری بلوتوثی  مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack
هندزفری بلوتوثی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack
۹۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

این هدفون از چند ویژگی مهم بهره می‌برد که معمولا در هدفون‌های این محدوده‌ی قیمتی کمتر دیده می‌شوند. اول از همه باید به کیفیت ساخت بالا اشاره کنیم که این موضوع هم در کیس دیده می‌شود و هم خود هدفون. جنس بدنه‌ی هدفون از پلاستیک مات است و صرفا در بخش بیرونی آن قسمت براق مورد استفاده قرار گرفته است. این بخش براق به عنوان تاچ‌پد هم انجام وظیفه می‌کند.

بخوانید  فریاد رکوددار صعود با گل سرنوشت‌ساز (عکس)

مهم‌ترین مزیت بعدی هدفون بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 3 Lite، کیفیت صدای آن است. بدون شک می‌توانیم بگوییم که کیفیت صدای این هدفون یک سروگردن از رقبای هم‌قیمت خود بالاتر است. این هدفون یک صدای گرم، باکیفیت و با شفافیت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته‌ی بعدی در مورد محکم بودن قرارگیری آن در گوش است. با توجه به اینکه شیائومی برای آن از Earwing استفاده کرده، خیلی محکم در گوش قرار می‌گیرد. بنابراین اگر ورزشکار هستید هم می‌توانید روی این هدفون حساب کنید.

  • بررسی ماوس گیمینگ اونیکوما CW905؛ خوش‌قیمت و ایده‌آل برای گیمرها

با توجه به بهره‌گیری از گواهی IP54، مقداری در برابر گرد غبار و نفوذ قطرات آب می‌تواند از خود مقاومت نشان دهد. از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و قابلیت کاهش تاخیر صدا هم ارائه می‌کند. تنها ایرادی که می‌توانیم از این هدفون بگیریم، پایین بودن کیفیت میکروفون آن است. بنابراین اگر کیفیت مکالمه برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، هدفون بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 3 Lite انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. اما در باقی قسمت‌ها، عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌کند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  بازی Vampire Bloodlines 2 با تاخیر در نیمه‌ی اول ۲۰۲۵ منتشر می‌شود

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *