بررسی ماوس بی‌سیم شیائومی XMWS002TM؛ زیبا، کم‌صدا و خوش‌دست

شیائومی چندین ماوس بی‌سیم راهی بازار کرده که این ماوس‌ها معمولا از طراحی جذابی بهره می‌برند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. به دلیل همین موضوع، ماوس‌های شیائومی طرفداران پروپاقرص زیادی دارند. اما آیا در این میان ماوس بی‌سیم شیائومی XMWS002TM گزینه‌ی مناسبی برای خرید محسوب می‌شود؟ در این ویدیو به بررسی این ماوس می‌پردازیم.

ماوس بی سیم شیائومی مدل XMWS002TM
ماوس بی سیم شیائومی مدل XMWS002TM
۶۶۴,۵۶۰ تومان
مشاهده و خرید

در ابتدا طراحی بسیار مینیمال و ساده‌ی این ماوس توجه را جلب می‌کند و بخش زیادی از جذابیت آن به همین طراحی جذاب برمی‌گردد. بدنه آن از پلاستیک مات تشکیل شده و بنابراین لازم نیست نگران جذب اثر انگشت روی بدنه باشید. ماوس‌های مینیمال معمولا دکمه‌های زیادی ندارند و این ماوس هم فقط از دو دکمه برای راست‌کلیک و چپ‌کلیک بهره می‌برد و بین این دو، اسکرول فلزی باکیفیتی توجه را جلب می‌کند.

پنل پشتی آن هم بسیار ساده است و در کنار دو پد برای حرکت بهتر روی ماوس‌پد، باید به سنسور و کلید خاموش و روشن اشاره کنیم. درب ماوس به راحتی باز می‌شود و از این طریق قادر به تعویض باتری قلمی هستید. همراه با این ماوس، یک باتری قلمی ساخت شیائومی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در کنار باتری می‌توانیم دانگل مخصوص ماوس را هم مشاهده کنیم.

  • بررسی ماوس گیمینگ لاجیتک G402؛ قدیمی ولی کماکان پرطرفدار
بخوانید  چگونه یک سینمای خانگی اقتصادی داشته باشیم؛ معرفی ۱۰ محصول

ارگونومی ماوس بی‌سیم شیائومی XMWS002TM با توجه به باریک و سبک بودن آن، در کل رضایت‌بخش است. این نوع ماوس‌ها طبیعتا برای استفاده‌های طولانی چندان مناسب نیستند ولی برای افرادی که ساعات طولانی از ماوس استفاده نمی‌کنند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. روی هم رفته نسبت به دیگر ماوس‌های موجود در بازار که از طراحی مشابه استفاده می‌کنند، طراحی بهتری دارد. این یک ماوس کم‌صدا است و می‌توانیم آن را به عنوان ماوس سایلنت هم در نظر بگیریم. بنابراین با ضربه بر دکمه‌ها، صدای چندانی ایجاد نمی‌شود.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف ماوس بی‌سیم شیائومی XMWS002TM حساسیت پایین آن است که از حساسیت ۱۰۰۰ DPI بهره می‌برد. ولی در کل بسیاری از ماوس‌های کوچک و جمع‌و‌جور حساسیت بالایی ندارند و این موضوع هم ضعف مهمی برای آن محسوب نمی‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  ببینید؛ تریلر جدید Call of Duty: Modern Warfare 3 بخش چند نفره‌ی آن را نشان می‌دهد

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *