بررسی ماوس بی‌سیم لاجیتک G303 SHROUD؛ مناسب گیمر‌های فوق حرفه‌ای

Shroud یکی از گیمرها و استریمرهای مشهور است که لاجیتک یک ماوس را برای این گیمر شخصی‌سازی کرده و ماوس بی سیم موردنظر با نام لاجیتک G303 SHROUD راهی بازار شده است. در این ویدیو این ماوس خاص و البته بسیار گران‌قیمت را بررسی می‌کنیم.

ماوس بی سیم مخصوص بازی لاجیتک مدل G303 SHROUD
ماوس بی سیم مخصوص بازی لاجیتک مدل G303 SHROUD
۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

بر اساس اطلاعات درج شده روی جعبه، با هر بار شارژ می‌توانید به مدت ۱۴۰ ساعت از این ماوس بهره ببرید و در صورتی که ماوس را فقط ۵ دقیقه به شارژر وصل کنید، به مدت ۲.۵ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. در جعبه به غیر از خود ماوس، شاهد دانگل، تبدیل دانگل و البته کابل شارژ هستیم.

کناره‌های ماوس از پلاستیک نیمه‌شفاف ساخته شده و همین موضوع جذابیت آن را دوچندان کرده است. پهن بودن ماوس منجر به خوش‌دست‌ شدن آن شده است و کلیدهای ماوس صدای چندانی را ایجاد نمی‌کنند. اسکرول کمی سفت‌تر از حالت معمول است و برخی کاربران چنین چیزی را می‌پسندند. کمی پایین‌تر از دکمه‌ی اسکرول، دکمه‌ی مربوط به تنظیم حساسیت ماوس قرار دارد که با بالا و پایین کردن حساسیت، چراغ قرار گرفته در بالاتر از اسکرول به رنگ متفاوتی درمی‌آید.

بخوانید  شهاب زاهدی: از حضور در ژاپن خوشحالم؛ جو استادیوم عالی بود

طبق بررسی صورت گرفته که فرایند این تست را می‌تواند در ویدیو مشاهده کنید، ماوس بی‌سیم لاجیتک G303 SHROUD دقت فوق‌العاده‌ای برای شما به ارمغان می‌آورد. از بین نکات منفی این ماوس می‌توانیم به باقی ماندن اثر انگشت روی بدنه اشاره کنیم که برخی از کاربران اصلا از این موضوع دل خوشی ندارند. این ماوس برای طرفداران نورپردازی RGB مدل مناسبی محسوب نمی‌شود زیرا از نورپردازی خاصی بهره نمی‌برد.

  • بررسی استند لپ‌تاپ Adjustable-R؛ محکم با تحمل وزن بالا

در رابطه با نکات مثبت هم باید ابتدا به پهن بودن بدنه اشاره کنیم که آن را خوش‌دست کرده است و به راحتی برای ساعات طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید. کلیدهای ماوس بسیار نرم و حساس هستند و در نهایت حساسیت این ماوس به ۲۵۰۰۰ DPI می‌رسد که برای گیمرهای فوق‌ حرفه‌ای عدد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  چرا انیمیشن «دنیای عجیب» دیزنی به یک فاجعه‌ی بزرگ تبدیل شد؟

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *