بررسی گوشی نوکیا C31؛ پایین‌رده‌ی معمولی

نوکیا سال‌ها قبل یکی از مهم‌ترین شرکت‌های جهان در بازار موبایل بود. اما بعد از شکست در این بازار و خروج از آن، برند خود را در اختیار شرکت HMD Global قرار داد. این شرکت هم در ابتدا گوشی‌های متنوعی با این برند راهی بازار می‌کرد ولی در ادامه تمرکز خود را روی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت قرار داد. در این ویدیو گوشی نوکیا C31 را بررسی می‌کنیم که یکی از پایین‌رده‌های محبوب این شرکت در بازار ایران محسوب می‌شود.

گوشی موبایل نوکیا مدل C31 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل C31 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت
مشاهده کالا

باتری استفاده شده در این گوشی غول‌پیکر است و ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این یعنی تا ۲ روز و نیم می‌تواند شما را همراهی کند. البته از سوی دیگر باید به بهره‌گیری از شارژر ۱۰ وات اشاره کنیم که این یعنی شارژ کامل باتری حدود ۳ ساعت طول می‌کشد. چیپست استفاده شده در این گوشی قدیمی و ضعیف است و به همین خاطر حتی برای باز کردن اپ‌ها هم تا حدی با لگ و تاخیر روبرو می‌شوید. در نتیجه طبیعتا برای اجرای بازی‌های سنگین نمی‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

بخوانید  بازی جدید کارگردان گوست‌وایر توکیو معرفی شد؛ تریلر Kemuri را ببینید

از نظر دوربین، این گوشی حرف زیادی برای گفتن ندارد. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور تشخیص عمق و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین اصلی در شرایط نوری مناسب، عکس‌های نسبتا خوبی ثبت می‌کند و دوربین ماکرو هم عملکرد بدی ندارد. سنسور تشخیص عمق برای حالت پرتره در صورتی که پس‌زمینه ساده باشد، می‌تواند عملکرد رضایت‌بخشی ارائه کند.

  • بررسی گوشی نوکیا ۲۰۱۸ ۱۰۶ FA؛ بسیار کوچک و نوستالژیک

نمایشگر استفاده شده در گوشی نوکیا C31 مبتنی بر پنل IPS است و به دلیل روشنایی پایین، زیر نور خورشید برای استفاده از آن با مشکل روبرو خواهید شد. در کل در این محدوده‌ی قیمتی گوشی‌های متنوعی در بازار ایران وجود دارند که قبل از خرید توصیه می‌کنیم نگاهی به آن‌ها هم بیندازید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  دسترسی‌پذیری کوررنگی در بازی‌های ویدئویی: آیا بازی‌ها در مسیر درست حرکت می‌کنند؟

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *