مرسدس در پی حل مشکل دیرینه W16 در پیچهای آرام
تیم آلمانی فرمول یک مشکل اصلی ماشین خود را که باید تا قبل از سال آینده حل کند، نام برد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، اندرو شولین، مهندس ارشد مسابقه مرسدس بنز توضیح داد که این تیم در تلاش است تا مشکل اصلی و دیرینه خود را در پیچهای آهسته حل کند تا خودروی بعدی W16 دچار آن نشود.
اندرو شولین گفت: ضعف اصلی خودروی W16 در پیچهای آهسته به ویژه تنگ است. خودرو بیش فرمانی دارد و این موضوعی است که باید روی آن کار کنیم. ما انتظار نداشتیم آخرین بسته به روزرسان خودرو این مورد را بهبود بخشد. تنها چیزی که انتظار داشتیم این بود که ویژگیهای اساسی خودرو را بهبود بخشیم. با توجه به آنچه ما دیدیم، همانطور که انتظار میرفت،کار کرد.
این عضو تیم مرسدس بنز در ادامه اظهار داشت: با این حال، ما باید برخی از مشکلات اساسی را در این خودرو حل کنیم. امیدواریم در زمستان تغییرات مناسبی ایجاد کنیم تا دیگر مشکلی نداشته باشیم. ما اکنون در موقعیتی هستیم که نمیتوانیم به تیمهایی که جلوتر از ما در ردهبندی فرمول یک هستند، برسیم. تمرکز ما به حل مشکلات فعلی معطوف شده است تا آنها به سال آینده منتقل نشوند.
اپلیکیشن ورزش سه
گزارش خطا
کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.
به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، اندرو شولین، مهندس ارشد مسابقه مرسدس بنز توضیح داد که این تیم در تلاش است تا مشکل اصلی و دیرینه خود را در پیچهای آهسته حل کند تا خودروی بعدی W16 دچار آن نشود.
اندرو شولین گفت: ضعف اصلی خودروی W16 در پیچهای آهسته به ویژه تنگ است. خودرو بیش فرمانی دارد و این موضوعی است که باید روی آن کار کنیم. ما انتظار نداشتیم آخرین بسته به روزرسان خودرو این مورد را بهبود بخشد. تنها چیزی که انتظار داشتیم این بود که ویژگیهای اساسی خودرو را بهبود بخشیم. با توجه به آنچه ما دیدیم، همانطور که انتظار میرفت،کار کرد.
این عضو تیم مرسدس بنز در ادامه اظهار داشت: با این حال، ما باید برخی از مشکلات اساسی را در این خودرو حل کنیم. امیدواریم در زمستان تغییرات مناسبی ایجاد کنیم تا دیگر مشکلی نداشته باشیم. ما اکنون در موقعیتی هستیم که نمیتوانیم به تیمهایی که جلوتر از ما در ردهبندی فرمول یک هستند، برسیم. تمرکز ما به حل مشکلات فعلی معطوف شده است تا آنها به سال آینده منتقل نشوند.