۳ دلیل برای خرید گوشی شیائومی پوکو F5

پوکو در کنار ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود و گوشی‌های این برند با وجود داشتن قیمت مناسب، امکانات بسیار جذابی را ارائه می‌دهند و در نتیجه مورد استقبال گسترده‌ای قرار می‌گیرند. شیائومی حدود سه ماه قبل از گوشی پوکو F5 رونمایی کرد و با وجود اینکه به تازگی راهی بازار ایران شده، ولی طی همین مدت محدود به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌ها تبدیل شده و در همین زمینه باید بگوییم که ۹۴ درصد از خریداران این گوشی در دیجی‌کالا، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه کرده‌اند. در این ویدیو به ۳ دلیل محبوبیت این گوشی جذاب می‌پردازیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 5G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت – گلوبال
مشاهده کالا

اولین و مهم‌ترین دلیل محبوبیت شیائومی پوکو F5، پردازنده‌ی فوق‌العاده‌ی آن است. شیائومی برای این گوشی از چیپست ۴ نانومتری اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ استفاده کرده که عملا تفاوت زیادی با چیپست‌های پرچم‌دار ندارد و بنابراین می‌توانید انواع بازی‌های سنگین را با گرافیک و فریم‌ریت خیلی خوبی اجرا کنید.

بخوانید  تایید محکومیت پرسپولیس در کمیته استیناف

برای دلیل دوم محبوبیت این گوشی باید به نمایشگر فوق‌العاده‌ی آن اشاره کنیم. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی مبتنی بر پنل AMOLED است که از استاندارد‌های دالبی ویژن و HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر که حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ارائه می‌دهد، در یک کلام کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. اما در کنار کیفیت بالای نمایشگر، باید به حاشیه‌های بسیار باریک آن هم اشاره کنیم. به طور مشخص، این نمایشگر حدود ۸۹ درصد از پنل جلویی را پوشش داده که همین موضوع جذابیت گوشی را دوچندان کرده است.

  • بررسی گوشی ریلمی ۱۰؛ رقیب جذاب برای گوشی‌های سامسونگ و شیائومی

در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که با وجود استفاده‌ی این گوشی از چیپست قدرتمند و نمایشگر پرمصرف، برای استفاده‌های نیمه‌سنگین به راحتی یک روز کامل دوام می‌آورد. این باتری از شارژر ۶۷ واتی استفاده می‌کند و با این شارژر، کل فرایند شارژ در عرض ۴۶ دقیقه صورت می‌گیرد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۳ لایت در دیجی کالا

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *