بررسی ماوس گیمینگ تسکو GM 2025؛ یک پرچم‌دار اقتصادی

ماوس گیمینگ تسکو GM 2025 یکی از محصولات پرچم‌دار تسکو محسوب می‌شود که حدود ۶ ماه از عرضه‌ی آن می‌گذرد و طی همین مدت با استقبال زیادی روبرو شده است. با وجود اینکه این محصول در بین مدل‌های پرچم‌دار تسکو قرار می‌گیرد، ولی در مقایسه با رقبا یک میان‌رده است که با توجه به قیمت آن، چنین موضوعی کاملا منطقی به شمار می‌رود. در هر صورت در ادامه به بررسی این ماوس جذاب می‌پردازیم.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل  GM 2025
ماوس مخصوص بازی تسکو مدل GM 2025
۱,۰۳۱,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

بدنه‌ی ماوس گیمینگ تسکو GM 2025 از پلاستیک مشکی مات استفاده شده و کیفیت ساخت رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. خوشبختانه به لطف ارگونومی مناسب، دست خیلی خوبی روی آن قرار می‌گیرد و بنابراین برای استفاده طولانی‌مدت قرار نیست دست را اذیت کند. در بدنه به غیر از کلید‌های اصلی، با ۵ کلید اضافه روبرو هستیم. دو کلید سمت چپ ماوس، دو کلید زیر اسکرول و یک کلید دیگر هم در سمت چپ بخش فوقانی کلید چپ تعبیه شده است.

بخوانید  سعید عزت اللهی: پیشبینی قهرمان ممکن نیست؛ امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد

به لطف نرم‌افزار ارائه شده، می‌توانید مشخص کنید که هر کلید در هر نرم‌افزار چه عملکردی داشته باشد. در مورد دقت ماوس، در کمال تعجب بر روی جعبه با دو عدد ۱۶۰۰۰ DPI و ۱۲۸۰۰ DPI روبرو هستیم. بنابراین با وجود اینکه دقیقا مشخص نیست ماوس گیمینگ تسکو GM 2025 چه دقتی ارائه می‌دهد، ولی روی هم رفته با توجه به قیمتی که برای خرید آن می‌پردازید، دقت خوبی دارد.

  • بررسی ماوس گیمینگ ایسوس ROG Keris؛ خوش‌دست و بدون ویژگی اضافه

نورپردازی استفاده شده برای این ماوس در نوار کناری و لوگوی آن دیده می‌شود. نورپردازی RGB این گوشی کامل است و مانند برخی گوشی‌های اقتصادی تسکو، صرفا چند رنگ محدود نمایش نمی‌دهد. اگر هم به شخصی‌سازی نورپردازی علاقه دارید، با استفاده از نرم‌افزار به راحتی قادر به انجام چنین کاری هستید. در کل این ماوس ارزش خرید بالایی دارد ولی قبل از خرید بهتر است به چند ماوس گیمینگ دیگر از شرکت تسکو در همین محدوده‌ی قیمتی نگاهی بیندازید تا بتوانید بهترین مدل مطابق با نیازهای خود را خریداری کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  ماجرای حضور سهیل مهدی در باشگاه استقلال

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *