۳ دلیل برای خریدن ناتینگ فون ۲ (و ۲ دلیل برای نخریدن)

ناتینگ فون ۲ مانند نسل قبلی یک گوشی جذاب و خاص است که می‌تواند توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های منحصر‌به‌فرد و غیرتکراری را جلب کند. در همین زمینه، در این ویدیوی بسیار کوتاه، ۳ دلیل برای خریدن این گوشی و ۲ دلیل برای نخریدن آن را مطرح می‌کنیم.

گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 2 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 2 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت
۳ %

۳۳,۷۹۹,۰۰۰
۳۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

طبیعتا اولین دلیل برای خرید این گوشی، طراحی خاص و جذاب آن است که در نگاه اول توجه کاربران را جلب می‌کند. به‌خصوص افرادی که دوست دارند از گوشی خود بدون کاور استفاده کنند، با استفاده از این گوشی می‌توانند خاص بودن خود را نشان دهند. از سوی دیگر باید به رابط کاربری ناتینگ فون ۲ اشاره کنیم که در کنار روان بودن، طراحی بسیار خوبی دارد ولی از دلایل اصلی برای خریدن این گوشی نیست.

دلیل دوم برای خریدن ناتینگ فون ۲، سخت‌افزار قدرتمند این گوشی است. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می‌کند که این یعنی برای انجام کارهای مختلف اصلا با مشکل خاصی روبرو نمی‌شوید. در نهایت از بین دلایل خرید این گوشی، باید به نمایشگر آن اشاره کنیم. این نمایشگر مبتنی بر پنل LTPO OLED است و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نمایشگر که ۱۲۰ هرتزی است، رنگ‌ها را به زیبایی نمایش می‌دهد و به همین خاطر به یکی از مزیت‌های ناتینگ فون ۲ تبدیل شده است.

  • تست گیمینگ گلکسی S23 FE؛ فراتر از حد انتظار
بخوانید  جوایز بهترین‌های اسپانیا: بلینگام بازیکن فصل شد

از بین دلایلی که می‌توانیم برای نخریدن این گوشی اشاره کنیم، ضدآب نبودن این گوشی است. در این محدوده‌ی قیمتی، این موضوع یک ضعف محسوب می‌شود و ناتینگ فون ۲ فقط دارای گواهی IP53 است که این یعنی می‌تواند فقط در برابر نفوذ قطرات اندک آب از خود مقاومت نشان دهد. همچنین باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی در صورت سنگین بودن استفاده، نمی‌تواند یک روز کامل شما را همراهی کند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

بخوانید  رسمی؛ علی شجاعی به مس رفسنجان پیوست

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *