بررسی دوربین کانن EOS 5D Mark IV؛ قدیمی اما همچنان پرطرفدار

دوربین کانن EOS 5D Mark IV در سال ۲۰۱۶ معرفی شده و بنابراین اصلا یک دوربین دیجیتال جدید و تازه‌نفس محسوب نمی‌شود. ولی با این وجود، همچنان طرفداران زیادی دارد و تعداد قابل توجهی از عکاسان به استفاده از این دوربین جذاب ادامه می‌دهند. در این ویدیوی کوتاه دوربین کانن EOS 5D Mark IV را به طور مختصر و مفید مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV
دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV
۱۲۸,۸۶۵,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

وزن بدنه‌ی این دوربین با باتری، به ۸۹۰ گرم می‌رسد که این یعنی با یک دوربین بسیار سنگین روبرو هستیم. با هر بار شارژ، می‌توانید از این دوربین برای ثبت عکس ۹۰۰ عکس استفاده کنید. با وجود اینه بدنه‌ی این دوربین نسبت به مدل‌های جدید بسیار بزرگ به نظر می‌رسد، اما واقعا خوش‌دست است و خیلی خوب در دست قرار می‌گیرد. این بدنه در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار هم از خود مقاومت نشان می‌دهد.

بخوانید  بررسی هدست گیمینگ رپو VH520C؛ قیمت مناسب و خوش‌ساخت

سنسور استفاده شده در این دوربین، ۳۰ مگاپیکسلی است ولی برخلاف برخی از رقبای تازه‌نفس، فیلمبرداری ۴K را با استفاده از تمام سطح سنسور انجام نمی‌دهد. نمایشگر استفاده شده از نوع لمسی است که نمی‌توانید آن را تکان دهید و در جای خود ثابت قرار دارد. دوربین کانن EOS 5D Mark IV از دو درگاه کارت حافظه بهره می‌برد و در بخش بالایی دوربین با نمایشگر تک‌رنگ روبرو هستیم که با کوچک شدن بدنه‌ی دوربین‌ها، دیگر این مشخصه چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

  • بررسی دوربین سونی ZV-E1؛ بهترین برای تولید محتوای حرفه‌ای

این نمایشگر تک‌رنگ و دکمه‌های فیزیکی متنوع، وابستگی عکاس را به نمایشگر اصلی کم می‌کند و در نتیجه می‌تواند با کمترین مصرف باتری، بیشترین تعداد عکس را ثبت کند. این دوربین بعد از پشت سر گذاشتن چند ده هزار شات، همچنان مانند روز اول می‌تواند انجام وظیفه کند و همین دوام بالا، جذابیت آن را در نگاه عکاسان دوچندان کرده است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  ۱۲ قدم برای آرایش کردن به سبک حرفه‌ای‌ها

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *