هدفون ردمی بادز ۴ پرو در برابر بادز ۳ پرو؛ کدام مدل بهتر است؟

در حال حاضر (دی ۱۴۰۲) ردمی بادز ۴ پرو با قیمت حدود ۳.۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد و ردمی بادز ۳ پرو حدودا ۱.۸ میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین همانطور که می‌بینید، بین این دو هدفون اختلاف قیمت قابل توجهی وجود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، در این ویدیو هر دو را با هم مقایسه می‌کنیم تا ببینیم با توجه به قیمتی که برای خرید آن‌ها می‌پردازید، کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Pro
هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Pro
۳,۴۴۱,۶۵۰ تومان
مشاهده و خرید
هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Buds 3 Pro
هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Buds 3 Pro
۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

بادز ۴ پرو از طراحی مبتنی بر ساقه بهره می‌برد و میکروفون‌های بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. از دیگر تفاوت‌ها، باید به گواهی IPX4 ردمی بادز ۳ پرو و گواهی IP54 برای ردمی بادز ۴ پرو اشاره کنیم. بنابراین هر دو در برابر آب مقاومت یکسانی دارند ولی مدل جدیدتر می‌تواند در برابر گرد و غبار هم مقاومت نشان دهد. هر دو مدل دارای قابلیت حذف نویز هستند ولی ۳ پرو فقط تا شدت صدای ۳۵ دسی‌بل را می‌تواند حذف کند ولی مدل جدید‌تر تا ۴۳ دسی‌بل قادر به انجام چنین کاری است.

  • بررسی هدفون ردمی بادز ۴ پرو؛ یک رقیب قدرتمند
بخوانید  عوارض پروتئین وی؛ آیا این مکمل ورزشی واقعا باعث آکنه می‌شود؟

کیفیت صدای این دو تفاوت محسوسی ندارند ولی مدل جدیدتر به لطف استفاده از درایور بزرگ‌تر، حجم صدای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدفون ردمی بادز ۴ پرو با هر بار شارژ ۹ ساعت دوام می‌آورد ولی عمر باتری نسل قبلی آن ۶ ساعت است. البته این عمر باتری‌ها مربوط به زمانی است که از سیستم حذف نویز استفاده نکنید.

از دیگر تفاوت‌ها باید به استفاده‌ی مدل جدیدتر از بلوتوث ۵.۳ نسبت به بلوتوث ۵.۲ نسل قبلی اشاره کنیم که به معنای اتصال سریع‌تر و پایداری بهتر است. بنابراین می‌توانیم بگوییم که اختلاف قیمتی بین این دو اصلا غیر منطقی نیست و ردمی بادز ۴ پرو از همه جهت مدل جذاب‌تری است.

  • بررسی هدفون شیائومی بادز ۳ پرو؛ از بهترین‌های شیائومی
دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  بررسی اولیه گلکسی S24 اولترا؛ غول تازه‌نفس سامسونگ

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *