از جادوگری تا گیم‌پلی خطی؛ اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Hexe منتشر شد

همانطور که احتمالا می‌دانید، در حال حاضر جزئیات بازی Assassin’s Creed Hexe بسیار اندک است. معاون رئیس و تهیه‌کننده اجرایی سری، مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، اشاره کرده که این بازی با نسخه‌های قبلی و آثار توسعه یافته توسط یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal) متفاوت خواهد بود. همچنین از معرفی رسمی بازی، ما می‌دانیم که این اثر به شدت به المان‌های جادوگری متمایل خواهد شد و شایعه شده است که بازی در اروپای مرکزی و در طول امپراتوری مقدس روم قرن شانزدهم اتفاق می‌افتد.

طبق گزارش‌های منتشر شده بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۶ روی پلتفرم اینفینیتی منتشر شود. Hexe در مقایسه با پیشینیان جهان باز خود، تجربه‌ی خطی‌تری است که تا حدودی شبیه به برخی از بازی‌های قدیمی این سری اکشن ماجراجویی است. از طرفی Hexe آماده است که یک پروتاگونیست زن به نام السا داشته باشد که دارای برخی توانایی‌های ماوراء طبیعی است که با توجه به تمایل بازی بر جادوگری منطقی به نظر می‌رسد.

بخوانید  مدافع مصدوم پرسپولیس به تیم ملی گرجستان دعوت شد

در حالی که جزئیات مربوط به توانایی‌های او نامشخص است، ویدیویی به شرط عمومی نشدن در دسترس رسانه‌ی اینسایدر گیمینگ قرار گرفته که یکی از این توانایی‌ها را نشان می‌دهد. در این ویدیو، السا ظاهرا توسط سربازان آلمانی قرن شانزدهمی دنبال می‌شود و یک از طلسم برای تسخیر یک گربه در نزدیکی خود استفاده می‌کند. سپس بازیکن گربه را کنترل می‌کند و از آن برای پرت کردن حواس سربازان با ضربه زدن به یک بطری شیشه‌ای استفاده می‌کند که روی زمین کوبیده می‌شود و توجه‌ی سرباز را به خود جلب می‌کند. در این میان گیم‌پلی ارائه شده فضایی تاریک و سنگین در خیابان‌های سنگفرش شده‌ی شهر را به تصویر می‌کشد.

بازی Assassin's creed hexe

منابع مختلف همچنین بیان کردند که برنامه این است که نوعی سیستم ترس را در بازی با الهام از بسته‌ی الحاقی Jack The Ripper بازی اساسینز کرید سیندیکیت داشته باشیم. در حالی که جزئیات دقیق در رابطه با سیستم ناشناخته است، چندان دشوار نیست که بفهمیم چگونه می‌توان این سیستم، یا حداقل نسخه‌ای از آن را به راحتی در Hexe پیاده‌سازی کرد. محاکمه‌های جادوگران در قرن شانزدهم شامل اعدام بیش از ۸۰ هزار جادوگر مظنون بین سال‌های ۱۵۰۰ تا ۱۶۶۰ بود، بنابراین نوعی سیستم ترس برای این دوره منطقی است.

بخوانید  فرجی: اعتماد به نفس من با کمک گاریدو برگشته است

در حالی که این‌ها جزئیات اولیه‌ی بازی هستند، سخت نیست که بفهمیم چرا الکسیس کوته این اثر را در اواخر سال ۲۰۲۲ به عنوان نوع متفاوتی از بازی توصیف کرد و بیان کرد که همه‌ی بازی‌ها نباید یک نقش‌آفرینی ۱۵۰ ساعته باشند. در هر صورت باید منتظر اطلاعات بیشتر ماند اما با توجه به شایعات منتشر شده، بازی قرار است تجربه‌‌ای خاص را ارائه دهد.

منبع: Insider Gaming

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *